De voorbereiding - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Roel Nijhuis - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Roel Nijhuis - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Pa Nijhuis

Blijf op de hoogte en volg Roel

11 December 2017 | Nederland, Oldenzaal

Hier druk bezig met alles voorbereiden.... nog 2 weken

  • 15 Januari 2018 - 20:12

    Isabel:

    Hey Roel,

    Alles goed met je? Ik hoop van wel.
    Ik dacht ik stuur alvast een berichtje om te vragen hoe het tot nu toe gaat.
    Lijkt me erg vreemd (maar ook super leuk) dat je naar een ander land vliegt met je familie en dat je na 3 weken daar alleen achter blijft voor een halfjaar. Je bent trouwens wel erg slim om in de zomertijd naar NZ te gaan en terug te komen als het zomer is in Nederland.

    Ken je trouwens die foto nog van Terpstra? Dat Joep een rietje in zijn mond heeft. Ik heb die foto nog steeds op mijn achtergrond staan, want ik mis je stiekem wel hoor klein neefje haha.

    X les
    P.S. stuur wel wat leuke foto's. Dan krijg ik ook nog wat mee van de zomer in plaats van al die regen hier :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldenzaal

Reis naar Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2018

Laatste Blog

23 Mei 2018

Zuider Eiland aftermovie

08 Mei 2018

Zuider Eiland!

27 Maart 2018

Nog een update

03 Maart 2018

Update
Roel

Welkom op mijn profiel. Hier kun je mijn reis door Nieuw Zeeland volgen! :)

Actief sinds 11 Dec. 2017
Verslag gelezen: 866
Totaal aantal bezoekers 11771

Voorgaande reizen:

23 December 2017 - 13 Juli 2018

Reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: