Video! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Roel Nijhuis - WaarBenJij.nu Video! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Roel Nijhuis - WaarBenJij.nu

Video!

Blijf op de hoogte en volg Roel

24 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het duurde even, maar hij is er nu eindelijk ;p. De video! ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten :)

(Het is volgens mij niet mogelijk om deze video op een heel beeldscherm te kijken op een computer/laptop. Als je hem toch nog groter wil bekijken moet je de ctrl toets inhouden en omhoog scrollen met je muis.)


  • 24 Januari 2018 - 11:16

    Ans Huttenhuis:

    Roel, wat een mooie video hebt je gemaakt van je vakantie in Nieuw Zeeland, wij hebben genoten wat je allemaal gezien hebt, dankjewel en knap hoor. Zullen het nog vaak bekijken. Nog verder een fijne tijd en succes. Groetjes Opa Gerrit en oma Ans

  • 24 Januari 2018 - 17:43

    Vera Nijhuis:

    heel erg gaaf geëdit! En besef me nu pas hoeveel moois we hebben gezien en het is nog lang niet alles.

    groetjes jezus

  • 24 Januari 2018 - 19:41

    Koen Nijhuis:

    Goeie film! Ik vraag me alleen af waar de cathedral cove is gebleven

  • 25 Januari 2018 - 09:03

    Roel Nijhuis:

    @Koen Nijhuis: Ik vond de tocht naar Cathedral Cove iets mooier dan de Cove zelf ;)

  • 27 Januari 2018 - 21:18

    Leo Mulder:

    Fantastisch Roel! Raakte erg opgewonden van dit filmpje!!

  • 27 Januari 2018 - 21:20

    Dillen Benerink:

    Let maar niet op Leo! We missen je Roel, maar heeel veel plezier namens ons! Erg lijp filmpje en vooral toen je zand ging happen

  • 28 Januari 2018 - 11:54

    Annie En Jan:

    Je film Roel is erg goed gelukt, dat we mee mogen genieten van al die mooie plekjes die mooie plekken die jullie bezocht hebben doet ons erg goed dank hiervoor. Het weerbericht in Auckland dat het nog prima toeven is daar 29 graden overdag.
    Roel maak er een mooie periode van en veel succes.
    Groeten van Oma Annie en Opa Jan,







  • 29 Januari 2018 - 17:56

    Sinterkas:

    Hey man,

    Gaafe video!!
    Ik ben erg jaloers van alles wat je daar ziet.
    Hopelijk krijgen we snel meer van je te horen.

    Groetjes je neef(je)

  • 29 Januari 2018 - 17:56

    Sinterkas:

    Hey man,

    Gaafe video!!
    Ik ben erg jaloers van alles wat je daar ziet.
    Hopelijk krijgen we snel meer van je te horen.

    Groetjes je neef(je)

  • 03 Februari 2018 - 22:16

    Marjan:

    Super mooie beelden Roel! Have fun, groeten van hier! Marjan

  • 04 Februari 2018 - 19:34

    Daniëlle Knaap:

    Wauw Roel wat een onderneming! Jaloersmakend en dat op je 16e. Enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Reis naar Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2018

Laatste Blog

23 Mei 2018

Zuider Eiland aftermovie

08 Mei 2018

Zuider Eiland!

27 Maart 2018

Nog een update

03 Maart 2018

Update
Roel

Welkom op mijn profiel. Hier kun je mijn reis door Nieuw Zeeland volgen! :)

Actief sinds 11 Dec. 2017
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 11788

Voorgaande reizen:

23 December 2017 - 13 Juli 2018

Reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: